Első lépések az „Új Normális” felé Interjúsorozatot indított a Positive Adamsky és az MMSZ

 

#mostnincsmegállás - a website

 

Milyen lesz az “Új Normális”, vagyis a Covid-19 utáni élet? Ki mit tesz annak érdekében, hogy a gazdasági környezet jó irányba változzon? Hogyan lehet egyáltalán a jelenlegi helyzetben már a jövőt tervezni? Többek között ezeket a kérdéseket feszegeti az az új kezdeményezés, amelyet a Positive Adamsky a Magyar Marketing Szövetséggel közös gondozásban indított el a napokban. A mostnincsmegallas.hu oldalon hazai és nemzetközi szakértőkkel, kommunikációs- és marketingvezetőkkel, gazdasági döntéshozókkal és ismert emberekkel jelennek meg videós interjúk arról, hogy miért és hogyan lehet ebben a helyzetben még többet tennünk, dolgoznunk a pozitív jövőért.

 

A marketing és kommunikációs szektor mindig is élen járt a gazdasági-, társadalmi- és attitűdváltozások motorizálásában, illetve az aktív párbeszédek kialakításában. Most, hogy a Föld országai szinte egyszerre kényszerülnek teljes leállásra, és ugyan mindenki máshogyan, de nemtől, rassztól, kortól és vallástól függetlenül egyszerre tapasztalja meg a lemondás és a nélkülözés eddig elképzelhetetlen szintjét, a marketingszakma újra kulcsszerepben találja magát. Azonban éppen ebben a helyzetben nem lehet leállni, sőt most kell igazán rákapcsolni: közösen kell motorizálni a gazdasági szereplőknek a gazdaságot, vigyázni a munkahelyekre és egymásra!

 

A fenti gondolatok tükrében indította el a Positive Adamsky videós interjúsorozatát a Magyar Marketing Szövetséggel közös gondozásban, amelynek keretében inspiráló beszélgetések, pozitív gondolatok hangoznak el szakemberektől és ismert emberektől arról, hogy ők hogyan készülnek arra az időszakra, amikor újból lehetséges lesz egy barátokkal együtt töltött vacsora a belvárosban.

 

A mostnincsmegallas.hu oldalon hétről hétre új interjúkkal jelentkezik a Positive Adamsky házigazdája, Szűcs Gergő műsorvezető, egyetemi oktató. Az interjúalanyok többek között olyan kérdésekre válaszolnak, mint, hogy mi számukra a mostani időszakból a legkedvesebb családi élményük, vagy, hogy segíthet-e ez a jelenség a generációkat közelebb hozni egymáshoz. Beszélnek például arról, hogy szerintük hogyan alakul a jövőben a meeting-kultúra, mely szakmai területeken van szükség szemléletváltásra egy-egy márka esetében, vagy éppen ők személy szerint mit tudnak tenni annak érdekében, hogy a Covid-19 utáni jövőt építsék.

 

Az első héten olyan szakemberekkel készült már interjú, mint Blaumann Debóra, a NetPincér marketingigazgatója, Szabó Béla, a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatója, Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális kommunikátora, valamint Vaszary Ádám, a Positive Adamsky managing partnere. A felület pedig folyamatosan frissül és hétről hétre számos új interjún keresztül mutatják be a kezdeményezés keretében, hogy a Covid-19 után is van élet, és csak rajtunk múlik, hogy milyen, hiszen pozitív attitűddel és tenni akarással az “Új Normális” akár egy „Jobb Normális” is lehet.

Contact

Adamsky by Positive

Adamsky by Positive Kft
Tel: (20) 227-03-63, E-mail: info@adamsky.hu

Székhely | 1062 Budapest, Délibáb utca 29.
Adószám: 22698896-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-939522

ADAMSKY.HU © 2018